thuis - Reisverslag uit , van Jack Tukker - WaarBenJij.nu thuis - Reisverslag uit , van Jack Tukker - WaarBenJij.nu

thuis

Door: Jack & Annemarie

Blijf op de hoogte en volg Jack

21 September 2011 | ,

We zijn er weer in dit koud en natte landje!!!!!
We hebben een goede reis gehad en zijn dan ook weer goed geland... Alle spullen zijn er gelukkig..
Gisterochtend waren we vroeg wakker maar zijn nog even blijven liggen. We hadden toch niet veel te doen en nog een lange reis voor de boeg... Na een ontbijtje bij De Dutch ( waar je heel de dag genoeg aan hebt) hebben we nog een stukje gelopen...
Toen was het alweer tijd om te vertrekken, maar waar stond die auto ook al weer in de parkeergarage.. Gelukkig hebben we hem gevonden en dus op pad. Bij Hertz bleek dat we 3300 kilometer hadden gereden wat volgens ons niet klopte... dat bleek ook wel. Ze hadden de beginstand verkeerd genoteerd en wij wisten hem wel. We hebben in totaal bijna 4000 kilometer gereden. Een flink stukje dus.
Na een vlucht van 9 uur zijn we dus veilig geland en door pa en ma opgehaald. Na een pannekoekje op Kijkduin is het opruimen begonnen evenals het vechten tegen de slaap. We willen proberen zoveel mogelijk de tijden hier weer aan te houden al valt dat op dit moment niet mee. We zijn inmiddels zo’n 30 uur wakker.... Nog even volhouden maar dan toch naar bed en dromen over een fantastische vakantie die we hebben gehad.... Met extreem kou ( -4) tot hitte (33 graden)... Bijna alle soorten van transport die er zijn (benenwagen, fiets, auto, boot, metro, bus, vliegtuig, helicopter, gondel) dieren die we gezien hebben ( orka, dolfijnen, zeehonden, otter, beren, wolven, herten, eekhoorns, Bald eagles)
Wij hebben in ieder geval genoten... Hopelijk jullie ook van de verhaaltjes maar dit wordt het laatste en moeten jullie volhouden tot de volgendde...

Gr van ons

• 21 September 2011 - 19:40

Pa Ma:

Ook ons laatste bericht, jammer elke morgen opnieuw was het een verrassing wat voor mail er was.
    Bedankt voor het meegenieten van jullie reis. Tot morgen want Annemarie dan wordt je pa 65 jaar en hebben we feest. Welterusten, gr. Pa en Ma

• 21 September 2011 - 20:05

Miep En Iris:

Welcome home,

Het was een mooie reis, wel een met wat hobbels. Maar dat mag de pret niet drukken.
    Ik, Iris, ga heel langzaam mijn vakantie over twee weken voorbereiden. Beetje rond hangen op het strand in turkije met moeders. Miep zit nu een beetje bij te komen van de laser behandeling. Het voelt nog als een zandbank in haar ogen. Maar ze kan al goed zien zonder bril.
    Welterusten dadelijk en we bellen snel.

Gr. De guppen

• 22 September 2011 - 06:47

Audrey:

welcome home!

• 23 September 2011 - 18:41

Hans En Tilly:

Ook wij zijn intussen weer terug van een heerlijk weekje rust.
    Na alle nog te lezen verslagen tot ons te hebben genomen moeten
    wij toch constateren dat Canada mooier is dan Putten.
    Wat een prachtige foto's, hierdoor hebben wij ook een beetje vakantie gehad in het
    mooie Canada!! Bedankt!

Hans en Tilly.