Whistler - Reisverslag uit Whistler, Canada van Jack Tukker - WaarBenJij.nu Whistler - Reisverslag uit Whistler, Canada van Jack Tukker - WaarBenJij.nu

Whistler

Door: Jack & Annemarie

Blijf op de hoogte en volg Jack

12 September 2011 | Canada, Whistler

Hallo allemaal,

JACK is JARIG hiep hiep hoera!!!!! Hij zegt dat hij 25 is geworden?????Wie gelooft dat nou...

Cadeautje had hij al dus dat was pech hebben..... Geen verrassing...

Jack: Ten eerste bedankt voor alle mailtjes voor mijn verjaardag. Het was leuk wakker worden en dit allemaal te lezen via deze site , de mail, hyves en de telefoon. We zullen alle bonnetjes te goed houden voor alle colaatjes en taart :- ) ( hahaha )
Na een goed ontbijt zijn we weer in de auto gestapt voor de volgde 400 kilometer. Het eerste gedeelte was ons al bekend ,maar na ongeveer 150 kilometer gingen we een weg op die niet bekend was. Hier hebben leuke foto`s kunnen maken en om in whistler te komen moesten we ruim 100 kilometer door berg gebied rijden met diverse hoogte verschillen en afdalingen. Dit is allemaal goed gegaan en we waren rond half 2 bij het hotel .
Onze kamer was gelukkig klaar zodat we de spullen konden droppen . In de kamer gekomen bleken we ook een keukentje te hebben met alle gemaken voorzien. Lekker luxe. We hebben een bad met waterjets en we kunnen uit soorten kussens kiezen... Hoe krijg je het verzonnen. Helaas zullen we die niet gebruiken omdat we lekker uit eten gaan !!! Het hotel zit midden in het eet- en shop gebied. We zijn eerst een broodje gaan eten zie foto..... Daarna lekker rond gelopen en hier en daar foto`s gemaakt. Nu even terug op de kamer voor jullie weer even een verhaal en plaatjes . Dan kijken voor eten.

• 13 September 2011 - 06:07

Pa Ma:

Goedemorgen, je hebt toch best een leuke verjaardag gehad Jack, met al die reacties en vast lekker gedineerd gisteravond. Wat een leuk stadje en mooie kamer. Nu zijn jullie dus weer op de goede route, maar de weg die jullie hebben terug gereden vast toch ook wel heel mooi. En jullie blijven nu wel mooi weer houden. Gisteren hier storm en miezer, vanmorgen beter, de zon schijnt maar geen 23 gr.hoor. Fijne dag vandaag en tot morgen, gr. van ons

• 13 September 2011 - 06:43

Van Der Werfjes:

We're back from London! So Happy Birthday!!!!

We waren even uit de lucht....
    Het ziet er allemaal weer geweldig uit! Veel plezier nog!

• 13 September 2011 - 06:46

Addi V D Nieuwendijk:

Gisteren geen tijd gehad om naar jullie reisverslag te kijken, was mijn oppasdag.
    Dus een late reactie om Jack van harte te feliciteren. Annemarie ook vanzelf.
    Het is wel genieten daar in Canada. Erg leuk om het vanuit Stellendam te volgen.
    Ik wens jullie een nog een fijne vakantie verder.
    Groetjes Addi, ook van Marien vanzelf.

• 13 September 2011 - 20:48

Jannie Stolmeijer:

Hoi eindeljk weer een reactie van ons.
    We zijn als opa en oma een beetje bezet.
    Willen jullie nog wel terug?
    Wat een ruimte en prachtige natuur.!!
    Geniet ze nog van de laatste week en we zien jullie volgende week.
    gr. Henk en jannie