Williamslake - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Jack Tukker - WaarBenJij.nu Williamslake - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Jack Tukker - WaarBenJij.nu

Williamslake

Door: Jack & Annemarie

Blijf op de hoogte en volg Jack

11 September 2011 | Canada, Ottawa

Dag allen,

Vandaag hebben we eigenlijk niet veel te vertellen. Vanochtend zijn we vroeg opgestaan en hebben de spullen gepakt.
De auto starten en gaan....We zijn naar Williamslake teruggereden. De weg kenden we al en we hebben inmiddels 400 kilometer terug afgelegd in ruim 5 uur. Volgens de navigatie moeten we dit morgen ook nog een keer om dan in Whistler aangekomen.
De tank hield het nog net zo we hebben hem goed volgegooid. Samen met de kosten van dit hotel en die van morgen gaan we dit proberen te declareren.
Het hotel is gewoon een simpel hotel. Goed en schoon.
Vanmiddag hebben we nog een rondje door Williamslake gemaakt en zo gaan we eten, goed uitrusten voor morgen.

Groetjes van ons.
Ps er staan nog wat foto’s van gister bij om het suffe verhaaltje op te leuken..En oh ja we hebben nog steeds schitterend weer rond de 25 graden

PS PS Jack zegt dat het morgen een speciale dag is??? Geen idee wat hij daar mee bedoeld???

• 12 September 2011 - 04:05

Monique &kids:

Happy birthday too you...... de rest moet Annemarie maar voor je zingen!

Hoi broer en Annemarie,
    Ja hoor.... het is je weer gelukt om met je verjaardag niet thuis te zijn!
    Wat vervelend dat jullie nu het stuk terug moeten rijden, en dat nog wel op je verjaardag.
    Is het volgende stuk over geasfalteerd wegen?
    We genieten elke keer weer van de foto's, super mooi.
    Nog veel plezier en neem vanavond maar een colaatje extra op je verjaardag.
    Zo, ik ga nu stoppen. Ik moet nu naar mijn werk.
    Groetjes en een dikke verjaardagskus van ons.

• 12 September 2011 - 06:20

Pa Ma:

Goedemorgen, inderdaad een kort verhaaltje, dat zijn we niet gewend, maar begrijpelijk hoor.
    Toch nog mooie foto's en dinsdag gaan jullie weer aan het nieuwe stuk beginnen. Goede reis vandaag.
    Jack hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag en ook Annemarie een gezellige dag hoor. We waren eigenlijk gisteren te vroeg, maar beter laat dan helemaal niet.
    Dat wordt zeker een diner vanavond? Tot morgen gr. van ons

• 12 September 2011 - 08:59

Miep En Iris:

Speciale dag dat weten wij ook niet. Maar hierboven staat al aantal dagen dat er iemand over zoveel dagen jarig is ;-)

Dus bij deze ook namens ons van harte met je verjaardag.

Gr. Ons

• 12 September 2011 - 10:19

Netty:

HARTELIJK GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG BROER,IK DACHT BIJ MEZELF,DOE HET MAAR IN EEN GROTE LETTER,WANT JA WEER EEN JAARTJE OUDER,DUS DE OOGJES WORDEN OOK MINDER HAHA,GENIET ER MAAR SAMEN VAN DEZE MOOIE DAG,IK WENS JULLIE NOG EEN GOEDE REIS TOE.

• 12 September 2011 - 10:59

Klarie:

Ik sluit me bij de vorige schrijvers aan en feliciteer je ook met je verjaardag, Jack. :party:
    Maak er een leuk dag van samen met Annemarie. Veel plezier. Groeten uit Stellendam.

• 12 September 2011 - 15:46

Anette:

Hoi Jack,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    Een leuke dag zal wel lukken. Er zijn al zoveel mensen, die je dat hebben toegewenst. Je dag kan, volgens ons, niet meer stuk!!
    Geniet samen nog van de reis he!! Neem vanavond een extra taartje op je verjaardag.

• 12 September 2011 - 17:11

Struifenco:

Hiep hiep Hoera, Jack van harte gefeliciteerd met verjaardag , 25 jaar jong !!

Misschien iets aan de laten kant maar dat mag de pret niet drukken.

Geniet er van

Leuk geweer iets voor jou Annemarie?

Groetjes van us

• 12 September 2011 - 18:20

Hans En Tilly:

Namens Tilly en mij van harte en nog vele jaren, maar dan wel met de boot en niet zoals nu de boot missen!
    Hans en Tilly.

• 12 September 2011 - 18:28

Ruud:

nou ik weet wel waarom het morgen een bijzondere dag is hoor ,ik neem wel alvast een gebakkie
    geniet ervan ben stik jaloers

gr ruud