108 miles ranch - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Jack Tukker - WaarBenJij.nu 108 miles ranch - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Jack Tukker - WaarBenJij.nu

108 miles ranch

Door: Jack & Annemarie

Blijf op de hoogte en volg Jack

07 September 2011 | Canada, Ottawa

Hallo allemaal,

De afgelopen dagen zijn we even uit de lucht geweest!!! Zaten in een hotel zonder internet en met bruin water. We hebben voor jullie wel alles bijgehouden en die verhaaltjes hebben we er net ook opgezet. Hebben julie dus 3 verhaaltjes te lezen en foto’s te bekijken. Het is nu heel snel achter elkaar dat jullie berichten krijgen, maar daardoor zijn jullie wel op de hoogte van de laatste dagen. De zalm hebben we alleen zien springen niet gegeten. Het laatste ontbijt hebben we gegeten met het andere stel uit Nederland . Met hen hebben we ook de diners gehad de afgelopen avonden. Maar hier gingen we ieder ons weg. We waren weer vroeg op pad 08.30 uur. We moesten ongeveer 190 kilometer rijden. Onderweg zouden stoppen voor aanvulling van eten en tanken van voertuig. Dit gebeurde in 100 mile house. Hier was gelukkig de Safeway( supermarkt keten) en na het vragen van een kortingskaart hadden we gelijk 10 dollar korting. Bij het tanken werden we geholpen door Leo uit Nederland. Hij was hier al 50 jaar en van zijn pensioen aan het genieten.Hij deed dit werk erbij. Verder gereden naar ons overnachtings adres. Dit is 108 mile ranch. Na het krijgen van de sleutel ( de kamer was gelukkig klaar) hebben we iets gegeten en zijn we wat gaan lopen in het gebied van de ranch deze is 8 hectare groot. Het enige nadeel de laatste dagen is de temperatuur 30 graden of hoger is. Hierdoor zijn we beperkt in wat we kunnen doen. Veel drinken dus.Buiten dat je hier kan lopen kan je ook paard rijden en is er beauty farm. Voorlopig zijn we even aan het bijkomen van een warme wandeling en zitten we dus even bij de airco. Misschien hoor je ons morgen niet omdat ook op dat overnachtingsadres mogelijk geen internet is. Maar dat merken jullie wel. Morgen wordt in ieder geval een lange dag rijden. Ruim 6 uur waarbij we ook stukken onverhard gaan rijden. Ook dan zullen we op een ranch slapen. We gaan zien wat we daar gaan doen.... Vandaag dus even een rustig dagje.

• 08 September 2011 - 06:39

Pa En Ma:

Goedemorgen, fijn weer iets te lezen van jullie avontuur. Wat een mooie kamer en alles zo groot en ruim, daar krijg je vast geen claustrofobie. En wat een weer , jullie 30 gr. wij 13 met regen en wind, wel een verschil hoor.We gaan nu het volgend verhaal lezen gr. Pa, Ma

• 08 September 2011 - 10:27

Struifenco:

Tja ze zeggen wel eens je krijgt wat je verdient en zie jullie hebben mooi weer( wij niet )en zo de foto's te zien is alles daar mooi. Geniet er van ;-)
    We blijven jullie volgen, tja ook al zitten jullie ver weg je komt niet van ons af,hahhahaha

Groetjes jeannette en ruud.

• 08 September 2011 - 11:09

Erica :

hoi jack en annemarie
    ik zit net alle berichtjes te lezen en jullie maken weer van alles mee zo te lezen.
    Wel een raar idee ijs krabben en nu weer zo warm. Voor jullie te hopen dat het iets minder wordt want dan kan je meer doen. Hier is het alleen maar koud en nat en erg veel wind.
    Al weer 2 weken weg gaat wel erg snel dus vandaar maar snel een berichtje van ons.
    Geniet er nog maar van want voor je het weet zit je al wwer in het vliegtuig terug.
    Groetjes van ons allemaal.

• 08 September 2011 - 16:53

Klarie:

Gelukkig weer wat lezen! Elke dag kijken en... niks! Nu heerlijk 3 berichten tegelijk en... meegenieten. Ook leuk om te zien in welke onderkomens jullie bivakkeren. Wel een verschil zeg die temperatuur, van -4 naar +30, heftig hoor. Nou, veel plezier en.... op naar het volgende verslag.
    Groetjes, Klarie

• 08 September 2011 - 18:26

Hans En Tilly:

Leuk om weer wat van jullie te horen!
    Kijk uit voor bruin water, het is toch geen rum he?
    Veel plezier verder,
    Tilly en Hans.

• 09 September 2011 - 18:28

Miep En Iris:

Even snel bijgelezen.
    Jullie waren even uit de lucht vanwege het bereik.
    Maar geen ramp wij hadden na genoeg geen tijd om te kijken.
    Beetje druk op het werk zeg maar. Ach elk nadeel heeft zijn voordeel.
    Genoeg uren gemaakt om een weekje vrij te nemen.

Wederom waren we blij te lezen dat jullie weer beren hebben gezien.
    We hopen dat julie nog grizzly's gaan zien. Dat moet lukken ivm zalm trek.
    We zijn benieuwd naar waar jullie nu zitten. Daar zijn wij niet geweest.

Gr. De guppen