Bartonsville - Reisverslag uit Bartonsville, Verenigde Staten van Jack Tukker - WaarBenJij.nu Bartonsville - Reisverslag uit Bartonsville, Verenigde Staten van Jack Tukker - WaarBenJij.nu

Bartonsville

Door: Jack & Annemarie

Blijf op de hoogte en volg Jack

17 September 2010 | Verenigde Staten, Bartonsville

Nadat we gisteren onze voetjes te rusten hadden gelegd kwam het water met bakken uit de hemel en flitste het hier en daar. Gelukkig was het droog toen we opstap gingen om te eten. Weer aan het lopen en dat waren we voor vandaag toch echt zat. Gelukkig konden we dicht bij wat eten. Terug in het hotel ging Annemarie lekker tv kijken en Jack weer met de nintendo in de weer. Na een goede nacht gingen we, na het ontbijt, kijken of de auto er nog wel stond. Ja, hoor dat was wel zo. Alles inladen en op weg naar het volgende hotel in Bartonsville. Onderweg zijn we afgeslagen om bij een sportzaak te kijken voor het cadeau wat Jack zou krijgen. Hier keken we onze ogen uit aan de wapens die hier hingen en in vitrine lagen. De man spraak ons aan en heeft ons eerst geholpen met de leatherman. Hierna zijn we langs de wapens gelopen en vertelde hij er het een en ander over.
Net na de middag waren we al in ons hotel en de kamer was klaar zodat we erin konden. Nee zeg kregen we een upgrade. In plaats van een Kingsize room kregen we een Kingsize suite!!
Weer een balzaal met een zeer groot bed en daarnaast een ruimte met bank en nog een tv.
Spullen neergezet en we zijn nog 1 keer langs een outlet gereden om het af te leren. Terug in het hotel een laatste was erin en straks weer op pad om te eten. Morgen de bergen.

Doei

• 18 September 2010 - 07:30

Pa En Ma:

Hier ook regen gehad, we zijn met de auto op pad geweest. Kun je alles wel meebrengen terug? Ik denk zo te lezen een koffer erbij. Wij gaan inpakken. De groeten van Tilly en Hans ze hebben je site weggeklikt. Tot morgen en een fijne dag in de bergen. Gr.

• 18 September 2010 - 09:57

Miep En Iris:

Bij ons staat ook alles gepakt en wel. Nog een nachtje slapen en dan gaan wij lekker naar de zon. Veel plezier nog met jullie laatste vakantie dagen.

• 18 September 2010 - 16:10

Netty:

Hallo luitjes,hier gaat het goed naar mijn weten in s-Gravenzande.De winkelis open,hebben 3 dagen het harstikke druk gehad,ben het echt zat.Dus broertje ik ga morgen niet bij je werken(als je het goed vind)blijf lekker uitslapen.Ik wens jullie nog hele fijne dagen toe

• 18 September 2010 - 17:52

Jacob En Anette:

Nou Jack, dat ziet er goed uit dat verjaardagscadeau. Ze heeft wel voor je in de buidel getast. Ik zou maar oppassen straks bij de grens!.
    Volgens mij kun je je brandweerverzameling ook wel weer uitbreiden. Genoeg mooie gezien daar, denk ik.
    Nog fijne daagjes met zijn tweetjes daar. Het is in ieder geval beter weer dan hier.
    Groetjes uit Stellendam.

• 19 September 2010 - 13:27

Karin:

Sjakie, je wordt maar weer verwend. Doe je het niet in handbaggage.
    Doei, doei. Gerard en Karin