Niagara Falls en Jack jarig!!! - Reisverslag uit Niagara Falls, Canada van Jack Tukker - WaarBenJij.nu Niagara Falls en Jack jarig!!! - Reisverslag uit Niagara Falls, Canada van Jack Tukker - WaarBenJij.nu

Niagara Falls en Jack jarig!!!

Door: Annemarie & Jack

Blijf op de hoogte en volg Jack

12 September 2010 | Canada, Niagara Falls

Dag 11

Er is er een jarig hoera hoera…… Dat kun je wel zien dat is Jack!!!
Vanochtend eerst even de site gecheckt en natuurlijk waren er felicitaties…
Eigenlijk had ik, Annemarie, een verrassing in gedachten voor deze heugelijke dag…. Zijnde uit eten gaan in de Skylon Tower bij de Niagara Falls…. Als verrassing begrijpen jullie???
Wat gebeurd…. Gisteravond stonden we bij de Falls terwijl ze gekleurd waren zoals jullie op de foto’s konden zien.. Wat zegt Jack….. Kom we gaan naar de Skylon Tower om te reserveren om daar morgenavond te eten, hebben we mooi uitzicht over de Falls…Reageerde ik natuurlijk niet echt enthousiast… Hoe zou het komen… Verrassing weg!!!! Hij ligt nu nog in een deuk…… Pech dus voor hem…. Geen verrassing meer…..
Maar goed we hebben een geweldige dag gehad met schitterende uitzichten.
Vanochtend dus vertrokken met een shuttle bus naar de Niagara Falls. Daar waren we op tijd dus maar besloten om gelijk onze boottocht tot onder de watervallen te gaan doen. Hadden we tenminste nog de mogelijkheid om niet als een haring in een ton op de boot te staan en dus ook wat te zien. Het feest begon met het krijgen van een poncho… die heb je dus echt wel nodig… Ondanks dat waren we later nog zeiknat. Jack was blij met de info van een douchekapje over zijn camera….. ( of stond het op zijn hoofd beter???)
De tocht was vochtig maar wel een ervaring om zo dicht bij de waterval te komen. Foto’s maken was nagenoeg niet mogelijk omdat het heeeeel hard regende… Daar kunnen camera’s niet zo tegen .. ( en wij ook niet hihi)
Nog wat over de boulevard gelopen en een foto of 150 gemaakt van die watervallen… Ons verbaasd over die vreselijk toeristische attracties waarmee ze het mooie van de watervallen weghalen.
Even terug naar het hotel om later dus weer terug te keren naar de Skylontower voor die verrassing die geen verrassing was….. De skylontower is een hoge toren a la euromast met bovenin ook een ronddraaiend restaurant. Dus lekker in het restaurant gegeten met schitterend uitzicht over de watervallen.
Met een volle buik terug naar het hotel voor het verhaaltje en het bekijken van de foto’s.
Morgen vertrekken we naar Pittsburg ongeveer 250 mijl hier vandaan.

Groetjes en Jack wil iedereen bedanken die hem op wat voor manier ook heeft gefeliciteerd voor zijn verjaardag.

• 13 September 2010 - 06:14

Pa En Ma:

Prachtig zo te zien. echt indrukwekkend en een leuk verslag Wat een massa's water. Leuke foto's op 1 na. Raad maar welke. Weer een goede reis en een fijne dag. Gr.

• 13 September 2010 - 07:03

Miep En Iris:

Jack nog gefeliciteerd met je verjaardag.. Op die ene foto blijkt maar weer dat de knappe looks met de jaren komen.

De falls zien er gaaf uit. Een hoop water in ieder geval. Mams heeft jullie site nu ook gezien met alle foto's. Het enige wat ze riep. Daar wil ik ook heen. Bedankt, dat gaat weer geld kosten hahaha. Nee hoor ik wil er ook wel graag heen.

Veel plezier verder vandaag.

• 13 September 2010 - 08:54

Gwendy:

Jack, nog gefeliciteerd met je verjaardag en zo te zien vermaken jullie je wel. :)
    Groetjes

• 13 September 2010 - 16:53

Klarie:

Hoi,hoi,
    Jack, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    Nog een fijne vakantie, maar dat zal wel lukken.
    Groetjes uit Stellendam