Corning - Reisverslag uit Corning, Verenigde Staten van Jack Tukker - WaarBenJij.nu Corning - Reisverslag uit Corning, Verenigde Staten van Jack Tukker - WaarBenJij.nu

Corning

Door: Annemarie & Jack

Blijf op de hoogte en volg Jack

10 September 2010 | Verenigde Staten, Corning

Hai

Vanmorgen zijn we na het ontbijt, waar zowaar een goede bak koffie te drinken was, vertrokken om ongeveer 250 mijl te rijden. Onderweg kwamen we Rotterdam tegen en vervolgens Sydney ( Toch wel makkelijk dat het hier zo lekker in de buurt ligt scheelt een stuk reizen zeg maar) . Lekker op ons gemak gereden. Omstreeks 13.30 uur kwamen we na wat omrijden toch aan bij het hotel in Corning. De routebeschrijving was niet helemaal goed om het zo maar te zeggen.
We hadden vervolgens gepland om naar het Glenn Watkins Park te gaan. Daar kon je een hele mooie trail lopen langs diverse watervallen en door diverse kloven. Dit park is gelegen bij de zogenaamde fingerlakes ( meren in de vorm van vingers) . Daarvoor moesten we wel 20 mijl rijden, maar goed je moet wat doen om in beweging te zijn. Daar aangekomen stonden we gelijk klem in het verkeer aangezien er een of andere autorace was met oldtimers. Die krengen achtervolgen ons gewoon. Gelijk maar gevraagd hoe we bij het park moesten komen. Wat blijkt…..
Gesloten omdat die stomme race er was.. hebben wij weer… Dus maar weer teruggereden en wat rondgekeken bij diverse winkelcentrums waar je op zich al een week mee bezig kon zijn. Uiteindelijk toch maar weer terug naar het hotel om daar alvast de mail te checken en natuurlijk de site te bekijken op jullie leuke reacties. Foto’s hebben we dus vandaag niet zoveel aangezien we veel in de auto hebben gezeten. Dat hopen we de komende dagen bij de Niagara falls weer goed te maken hoor!!
Tot morgen.

• 11 September 2010 - 06:55

Pa En Ma:

Wat een wegen, dat is wat anders als in de file staan bij Utrecht.(wij donderdag) Jullie hebben zo te zien wel iets minder weer, maar toch heel wat beter als hier. Tot morgen, wij gaan naar de monumentendag gr.

• 11 September 2010 - 19:29

Miep En Iris:

Wees idd maar blij als jullie bij de Falls zijn. Tegen al dat water geweld kennen die oldtimers niet. Dan hebben jullie daar dan geen last meer van. Plus het wordt dan wat stiller in de auto. Iemand hoeft dan niet meer bij elke oldtimer te roepen o en a. veel plerzier nog verder. Ps miep vond de wagens wel heel gaaf. (zal wel aan de leeftijd liggen. he Annemarie ;-) )