richting Falmout - Reisverslag uit Falmouth, Verenigde Staten van Jack Tukker - WaarBenJij.nu richting Falmout - Reisverslag uit Falmouth, Verenigde Staten van Jack Tukker - WaarBenJij.nu

richting Falmout

Door: Annemarie & Jack

Blijf op de hoogte en volg Jack

06 September 2010 | Verenigde Staten, Falmouth

Hello,

Vanochtend lekker rustig aan gedaan. We hadden ontbijt bij het hotel dus dat was mooi. Lekker uitgebreid ontbeten met scrambled eggs, worstjes, toast ed. Daarna alles weer in de auto gegooid. ( Iris en Miep :hier zit ook zo’n toeter op als vorig jaar hihi. Mag ik van Jack niet gebruiken flauw hè) Ongeveer 2 uurtjes gereden toen waren we er al weer. Shoreway acres Inn blijkt een resort te zijn. Best grappig van buiten. We waren veel te vroeg en konden dus de kamer niet in. Hebben we dus het dorp maar verkend. Leuk havendorpje met mooie huizen en leuke bootjes. We hebben schitterend weer dus dat komt er ook nog leuk bij. Na een korte lunch terug gewandeld naar het hotel. Daar was de kamer nu wel klaar. Nee zeg krijgen we een balzaal. We hebben nog net geen verrekijker nodig om elkaar te zien als we beide aan een kant staan. Wel groot en schoon maar ook oubollig ( zie foto)
Daarna nog even wezen tanken alvast voor morgen en wat boodschappen gedaan. Hier tanken we met een glimlach. 2,64 dollar voor een gallon. Toen we de pompbediende vertelden dat hij in Nederland ongeveer 7 dollar voor een gallon moet betalen verklaarde hij ons voor gek want hij vond dit al te duur…..
Toen was het tijd om te gaan zwemmen. Eerst even met een teen gevoeld in het buitenbad. Was erg koud dus toch maar naar binnen. Daar was het water niet veel warmer maar de rest wel benauwd. Dus maar weer naar buiten. We zijn nog net niet in ijsklompjes veranderd maar gewoon doorgaan en diverse baantjes gezwommen.
Na een douche gaan we zo denk ik maar even wat eten.
Morgen vroeg op want dan gaan we walvissen kijken!!!

• 07 September 2010 - 09:37

Miep En Iris:

haai,

om niet direct een kant te kiezen tussen jullie beide:
    Gup sinds wanneer laat jij je wat zeggen. Gewoon lekker door gaan met toeteren. Vooral als iemand anders toetert dan lekker terug toeteren. En ouderdom komt gebreken en dan is meestal het gehoor als eerste wat aangetast wordt. Dus dan hoort hij het toch nie hahahah ;-)

Voor Jack:
    Gewoon haar gang laten gang een beetje negeren en dan houd ze er vanzelf mee op. Met dat getoeter dan.

• 07 September 2010 - 16:01

Pa En Ma:

Zo te lezen en te zien een lekker relax dagje. En dan zulk mooi weer, echt genieten.
    Tot morgen en oppassen bij die walvissen hoor.
    Gr. Pa en Ma

• 07 September 2010 - 20:27

Netty:

Hallo luitjes,nou ik zie het al jullie vermaken zich prima.Lekker apart slapen(harstikke goed)geintje.Geniet morgen bij de walvissen en van het mooie weer.Hier is het bagger