Rockefeller centre - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Jack Tukker - WaarBenJij.nu Rockefeller centre - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Jack Tukker - WaarBenJij.nu

Rockefeller centre

Door: Annemarie & Jack

Blijf op de hoogte en volg Jack

03 September 2010 | Verenigde Staten, New York

Toch nog redelijk geslapen vandaag. We werden gelijk verblijd met het nieuws dat huricane Earl vandaag en morgen over de plaatsen raast waar we nu zitten... Maar goed met goede moed op pad. Het is hier loeiheet en benauwd... Vanochtend gelijk naar Rockefeller centre gegaan om de wolkenkrabber tot het hoogste punt te beklimmen... De lift ging als een TGV omhoog met zicht in de liftschacht en divers gekleurde lichtjes. Prachtig uitzicht over de stad... Oh ja wel heel dom van mij om de voucher voor Jack niet mee te nemen en wel die van mezelf. Resulteerde er in dat we een kaartje moesten komen voor Jack....
Nu zitten we even bij Starbucks een bakkie te doen om zo door te wandelen naar timesquare... Onderweg kwamen we het nieuwe vervoermiddel van Annemarie tegen. Zie foto
Op Timesquare een heleboel lichtreclames en een M&M winkel. Even gekeken maar niks te snoepen gekocht.
Door het Central Station ( grootste station ter wereld) gelopen. Met de metro op weg naar het Empire State building. Zaten we in de verkeerde metro??? Althans verkeerd? Wel de goede richting op maar hij stopte niet bij het station dat wij wilden. 4 stations verder maar weer omgekeerd hihi, maar dit zal wel vaker gebeuren aangezien het allemaal zo lekker staat aangegeven.
Toch gelukkig aangekomen bij het Empire State building en in no time naar de 86e verdieping. Prachtig uitzicht alleen wat heiig.
We hadden al heel wat afgesjouwd vandaag en via McDonald ( voor een heerlijke smoothie) en Macy’s (groot warenhuis) naar het hotel teruggegaan met de metro ( dit keer in een keer goed!) Hier het verhaal en de foto’s in orde gemaakt. Vanavond even langs Starbucks om het op de site te plaatsen. Morgenochtend moeten we om 9.00 uur bij het vrijheidsbeeld zijn! Na een kort rondje Central park lekker wezen eten en nu jullie een verhaal sturen met foto`s. hierna lekker douchen en tv kijken. Doei van ons.

• 03 September 2010 - 16:46

Elly:

Ik weet zeker dat julie genieten.

• 03 September 2010 - 17:10

Monique:

Hoi Broertje en Annemarie.
    Wat vervelend dat de huricane toch jullie kant op komt.
    Ben benieuwd naar de foto's van het uitzicht vanuit de wolkenkrabber.

Geniet van deze vakantie.
    We blijven jullie volgen.

gr Monique, Frenk & Jeannette

• 03 September 2010 - 19:34

Netty:

Hoi Jack en Annemarie,zie dat jullie goed aangekomen zijn.Maak maar veel foto s zodat wij ook kunnen genieten.Ik wens jullie een hele goede tijd toe in the Big Apple.

• 04 September 2010 - 12:28

Ton &stella:

Morge samen

Alles goed daar begrijp ik.
    Veel van de NYPD gezien maar niets van de brw

Komt zeker nog sjakie

Geniet er maar, van zie je

• 04 September 2010 - 18:52

Miep En Iris:

NYPD de beste!!!!!
    Ziet er goed uit en ook uiteraard wel bekend. Ik kijk even naar rechts en heb dan ook uitzicht over time square. Geniet er maar goed van.

• 05 September 2010 - 07:06

Pa En Ma:

Dit verslag net gelezen, wij warfen er gister niet, vandaar de late reactie. gr.