Hallo, hier is die weer - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Jack Tukker - WaarBenJij.nu Hallo, hier is die weer - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Jack Tukker - WaarBenJij.nu

Hallo, hier is die weer

Door: Jack Tukker

Blijf op de hoogte en volg Jack

12 Oktober 2008 | Australië, Melbourne

Vanmorgen na het wakker worden kijk ik naar buiten en is het weer net zo verdrietig als ik, de dagen gaan als een speer. De tas weer in orde gemaakt. Daarna het eten en uitchecken. De taxichauffeur reed door een ander deel van Brisbane en vertelde dingen bij.Leuk maar nog beter is dat hij uit Melbourne komt en me uitleg waar ik het beste heen kan gaan. Toch weer makkelijk hoef ik dit niet uit te zoeken. Nu zit ik tegen het vliegtuig te kijken,waar ik straks in zit. Voor het eerst bij het raam gezeten, gelukkig was het weer beter in Melbourne. Met een shuttle vervoer ben ik naar het hotel gebracht en deze haal me ook weer op als ik naar het vliegveld gaat. Het is weer en mooie kamer en heb in het hotel gegeten. Ik heb wel een rondje gelopen van drie kwartier en na het eten ben ik op dak gaan zwemmen. Gelukkig heb ik twee zwembroeken meegenomen, want ik heb er 1 ergens laten hangen. Stom hè. Na een lekkere T-bone steak ben ik nog even gaan wandelen. Vanmorgen vroeg opgestaan, want de stadtour begint om 8.10 uur. Met de bus en daarna met een boot langs Fitzroy park , Royal Botanic Gardens , bekende plaatsen en diverse gebouwen. Bij het uitstappen is het niet ver om naar het Eureka gebouw te lopen. Dit betekent dat je naar het skydeck 88 gaat( 285 meter ) gaat en hier kan je rondlopen en tegen een extra betaling kan je de Edge doen en dan sta je in een box, deze schuift dan uit. Het glas is op dat moment geblindeerd, maar met een extra muziekje wordt het helder en sta je naar beneden te kijken en naar de zijkant. Echt gaaf. Ik ben naar het hotel gelopen om me online in te boeken en de shuttle te regelen. Gelukkig zei de dame van de receptie dat zij dit wil doen, eerste lukte het niet en zou ze later proberen. Dat is goed en ik ga naar het brandweer museum en was weer leuk om te zien. Terug in hotel kwam er ander nieuws op me af , Me vlucht voor morgen gaat niet door en dat wordt dinsdag. Dus dacht ik wat nu wie gaat de extra nacht betalen en hoe gaat het straks in bang kok. Dus wachten op contactadres in Australië die is nu gebeld. Ik wilde eigenlijk te stad nog in maar moet nu eerst dit afwachten. Nu is het zo dat ik 1 dag langer in Melbourne blijf en dinsdag naar Bangkok reis. Woensdag ochtend de stadtour een s` s` avonds opgehaald word naar het vliegveld. Beetje druk maar kan niet anders. Jullie horen wel weer verder als er iets is. Groetjes uit een warme Melbourne ( 29 graden )

• 12 Oktober 2008 - 08:46

Monique:

Jippie nog een dag extra.
    als ze nou de aansluiting in Bangkok ook een dag later doen. heb je toch lekker een dag extra vakantie buiten jouw planning om. haha

• 12 Oktober 2008 - 08:51

Struifies:

He jack hij gaat lekker."jammer dat je nog een dag langer moet blijven"of wel duurt het weer even langer dat we je weer zien jippie .He geniet nog even van de laatste dagen , want voor je het weet zit je weer in de hectiek van NL.

Doei doei gr ruud, jeannette en de kids

• 12 Oktober 2008 - 10:37

Audrey:

He die Jack, wat is dat nu, nu mag je langer blijven is het niet goed... Ik heb er alle vertrouwen in dat ze je echt terug brengen naar NLD hoor!Probeer zo lang nog even te genieten,...vooral van de 29 graden ihihi... Succes en liefs Audrey

• 13 Oktober 2008 - 07:52

Anja:

Heej Jack...

Nog een dagje extra lees ik.. lekker hoor... Maar het zit er bijna op.. Hoop je snel weer bij het hek te zien!

Liefs Anja