klein berichtje - Reisverslag uit Perth, Australië van Jack Tukker - WaarBenJij.nu klein berichtje - Reisverslag uit Perth, Australië van Jack Tukker - WaarBenJij.nu

klein berichtje

Door: Jack Tukker

Blijf op de hoogte en volg Jack

16 September 2008 | Australië, Perth

Ja een klein bericht.
Bij het hotel in Alice Springs aangekomen even inchecken en naar me kamer. En kan wel zeggen, lekker groot en netjes.Eerst de douche in gedoken, goh wat was ik hier aan toe. Na bijna 10 dagen in een slaapzak en in de douche daar waren meestal wel beestjes of iets anders in zat, nu niks en een goede straal warm water. Maar ik had de campingtour niet willen missen. Was echt top, een aanrader voor andere. Gezellig en een hoop mensen tegen gekomen. Met een paar zou ik contact houden. De nacht lekker geslapen en niet eerder dan 8.00 uur uit bed. Dat was uitslapen. Breakfast gedaan in het hotel restaurant en daarna de was gedaan en wat ik vermoede kwam ook uit, 4 T-shirts en 2 paar sokken waren niet meer schoon te krijgen. Bij het kopen van de nieuwe zei de verkoopster dat het bij witte kleding meestal zo is, door het rode zand. Gelijk even door gelopen om het vorige verhaal op de pagina te zetten. En kijken of er op Hyves nog wat voor me verjaardag was gezet. Nou dat was leuk om te lezen allemaal. En ook op de waarbenje leuke reactie`s. De gewone mailbox was ook lekker gevuld. Nog een keer geprobeerd voor de foto`s. Het lijkt wel of ze te groot zijn en veel tijd vergt om weg te schrijven. Helaas ging het niet, nu wordt het anders op gelost en dan hoop ik dat het wel lukt. Nog door Alice Springs gelopen en kwam nog een paar van de tour tegen wat mee gedronken en weer verder. Tas pakken, kijken en informeren voor de volgende vlucht. Deze vertrekt om 8.40 uur. Dit is weer terug naar Perth, voor 1 nacht en dan melden voor de 21 daagse tour van Perth naar Darwin. Ben benieuwd wat voor gezelschap het is. Dus 7.10 naar het vliegveld. De vlucht ging als een speer waren lekker op tijd. En over de tijd gesproken, deze weer even aanpassen. Anderhalf uur terug zetten. Nu is het weer 6 uur verschil. Met de taxi naar het hotel en mocht gelijk naar me kamer. Spullen gedropt en de stad in, even lekker lopen. Na een periode van rond de 29 graden en hoger is het nu 23 even anders, maar aangenaam. De middag aan en in het zwembad van het hotel, op het dak de 14e etage. Heerlijk even bij komen. Bij het avondeten konde de mensen van het restaurant me nog en ze zei dat ik ook een kleurtje had gekregen. Zeker toen ik zei dat ik morgen weer verder gaat richting Darwin, je wordt nog zwart. Hahaha. Maar ja het wordt alleen maar warmer dat wel. Na deze nacht nog 1 in Perth en dan is het verder met de tour, ik ben benieuwd. Nou lieve lezers dit was het weer van uit Perth.

• 16 September 2008 - 14:28

He Jack:

Hij gaat lekker mooi zo.Ruud heeft je niet gefeliciteerd met je verjaardag want je kon toch niet tracteren zei hij. :-( Hij weet dit niet hahahaha Maar nog van harte( sorry beetje laat) zoenen doen we wel weer als je terug bent, maar goed hier alles oke. He man geniet er lekker van voor je het weet zit je in nl weer bij de kachel.

Toedels en groetjes jeannette

• 18 September 2008 - 09:36

Van Cleopatra:

he die Jack, ik ben nu ingelogd en lees met je mee. Wat een leuke en mooie dingen zie je maar het is zo jammer dat het alleen maar indrukken zijn en je er niet langer kunt blijven. Dat is het nadeel van zo'n inmens groot land en relatief korte reis. Ik bewonder je wel hoor om zo braaf in het gareel te blijven lopen met die groepen mensen en het "vlaggetje" of de "plu" te volgen. Ik heb daar nl. een bloedhekel aan en zou mijn eigen gang gaan en eigen tijd indelen. Lekker daar naar toe waar de toeristen niet mogen komen. Maar ja ik ben dan ook niet zo'n braaf meisje :-)!
    He Singapore is leuk he, ben daar ook twee keer geweest en heb daar een haventour gemaakt en ben naar dat schildpaddeneiland geweest. Gaaf. Nou k kijk uit naar je volgend verhaal. geniet ervan dan blijf ik nog wel even in mijn strafkampje hier met 42 graden. Dikke knuffel X Aud