Verslag 3 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jack Tukker - WaarBenJij.nu Verslag 3 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Jack Tukker - WaarBenJij.nu

Verslag 3

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jack

29 Augustus 2008 | Australië, Sydney

Goedemorgen vrienden,

Door dat de regen door zetten ben ik niet meer weg geweest.Ik zit nu op het vliegveld van Singapore te wachten, dus een mooie gelegenheid om wat tikken. Drie dagen in dit land zitten er weer op. Het was net even te kort, maar als je vraag van de temperatuur. In de avond 24 graden en op de dag 31 met een luchtvochtigheid van 94 % is dat aardig wennen. Me hotel was mooi en had een goede liggen om alles te verkennen. En lag midden in het gebied van eettentjes. Nu zie ik me vliegtuig aankomen, het duurt alleen nog anderhalf uur voordat we weggaan. Door het weer dat slechter werd ( regen ) ging het iets later worden. Gelukkig was het onderweg goed en had drie stoelen voor me, zodat na een film even plat ging. Lekker voor me beentje. Aangekomen in Sydney was ik vrij snel door de douane en de controle.Buiten een taxi gepakt en hier me klok weer twee uur naar voren gezet. Ingecheckt bij het hotel was vrij snelklaar zodat ik even heerlijk naar me kamer kon. Hier even in me papieren gekeken, want morgen ga ik de haven door met en lunch. Maar er was geen vertrektijd,naar beneden gegaan en gevraagd. Hier kreeg een envelop met de juiste papieren en tijden. Goed geregeld en dacht nu even in de computer zetten en deze morgen verzenden. Ja, jammer dan is me batterij op kan ik hem niet opladen. Heb ik de juiste stekker niet ik al 4 soorten dus opzoek morgen naar juiste. Jullie horen me wel weer. Doei Nu nog even een aanvulling de stekker is geregeld en de boottocht door de haven top.

• 30 Augustus 2008 - 12:35

Ruudje:

He Jacky,
    Nou we hebben je verslagen gelezen harstikke leuk joh. We blijven je volgen via dit medium , ruud vraagt of hij als nog niet je koffer moet dragen?Nou hier veder alles oke vakantie was leuk , naar ook koud,het zit er voor ons weer op maandag begint het gewone leventje weer( werken dus). Ik zou zeggen amuseer je doe voorzichtig en tot horens .
    Doei doei groetjes van jeannette, ruud en de rest.

• 30 Augustus 2008 - 15:37

Monique En Arjan :

let op volgende krant artikel uit nederland. haha, wellicht iets voor jou.
    Verhuizen

Verhuizen naar de kustgebieden van Australië is wellicht zo'n gek idee nog niet; er wonen daar namelijk 100.000 meer vrouwen dan mannen.
    Werk

Het tekort is ontstaan doordat veel kerels tussen de 20 en 35 jaar emigreren voor hun werk, bijvoorbeeld naar Dubai. Veel vrouwen trekken juist vanuit het binnenland naar de kust in de hoop werk te vinden
    Platteland

Australië probeert het mannentekort tegen te gaan door hen voordelen te bieden bij immigratie. Overigens is de situatie op het platteland compleet anders, daar is juist een tekort aan vrouw

• 30 Augustus 2008 - 16:09

Monique:

Gelukt je foto's staan erop. nu heb je nog ruimte voor 5 fotos, dus je hebt sponsors nodig om je foto album aan te passen

• 31 Augustus 2008 - 12:26

Mo En Ar:

we hebben je gesponsord voor 100 foto's dus voorlopig kan je ze erop zetten.

• 01 September 2008 - 09:45

Hai Jack:

Ben blij dat het geregeld is met je stekker, kan je gewoon de verslagjes blijven schrijven

dikke knuf Ellepel

• 01 September 2008 - 18:11

Monique:

Hoi Broer,

Leuk om op deze manier je te kunnen volgen.
    Zijn zaterdag thuis gekomen van vakantie. Alles is goed gegaan.

Groetjes van je zusje en kusjes van de kids